Untitled Document
Untitled Document
SERVISIRANJE I REMONTOVANJE SISTEMA ZA NAPAJANJE I UBRIZGAVANJE GORIVA ...
Untitled Document
gf
gfgf
gf
gf
gf
gfgf
fg

Untitled Document

 

KONTROLA, SERVISIRANJE I REMONTOVANJE SISTEMA PUMPA – DIZNA ZA UBRIZGAVANJE DIZEL - GORIVA

 
 

Ovaj specifičan sistem ubrizgavanja dizel-goriva odlikuje se time što se ubrizgavanje goriva vrši za svaki cilindar motora posebno.
Postoje dva osnovna načina ubrizgavanja goriva ovim sistemom.
Prvi način je PD ( pumpa-dizna ), kod koga se za svaki cilindar motora u jednom sklopu formira i pumpa visokog pritiska i injektor. Cio sklop se montira u svaki cilindar i na taj način se izbjegavaju cijevi visokog pritiska, a može se postići vrlo visok pritisak ubrizgavanja goriva.
Drugi način ubrizgavanja je PVD ( pumpa-vod-dizna ), kod koga su pumpa i injektor razdvojeni i medjusobno povezani kratkim cijevima ( vodovima ) visokog pritiska. Pumpa ostvari pritisak goriva i sprovede gorivo kroz vod ( cijev ) do injektora i ubrizga ga u cilindar motora. Ovakav raspored ima prednost u pogledu pogona pumpe visokog pritiska, održavanja, servisiranja i remontovanja sistema. Pogon pumpe se realizuje pomoću bregaste osovine motora.
Početak ubrizgavanja i količina ubrizganog goriva podešavaju se kompjuterski.
Dizel – motori, koji su opremljeni ovim sistemom za ubrizgsvanje goriva, ekonomični su i tihi u radu, imaju odlične performanse i malu emisiju štetnih gasova.    

Aktuator pupma-dizna za kontrolu i podešavanje sistema pumpa-dizna na ispitnom stolu
 

Untitled Document
Untitled Document
 

Copyright "BAJIĆ GBB" © 2011 - Powered and designed by WWW.WEBSAJTOVI.ORG
Brojac posjeta
WWW.GBB.CO.ME